Zvláštna spoločnosť

1. decembra 2014, uvazujem, Nezaradené

Žijem v dobe kedy to čo som považoval za normálne, je zrazu nenormálne.To čo bolo akceptované vždy, dnes už akceptované nie je. To čo bolo normálne, je vecou referenda. Spomínam si ako malý chlapec keď človek povedal slovo rodina rozumel som že ide o otca a mamku a ich deti. Klasické chápanie – klasickej rodiny. A čo sa zmenilo? Snažia sa ma presvedčiť že je normálne otec a otec je rodina, mama a mama je rodina. A prepáčte, toto mi príde choré. Nie som žiadny konzervatívec, len sa mi zdá že strácame v našej spoločnosti posledné známky normálnosti. Nebránim nikomu žiť tak ako chce. Veď predsa každý žijeme ako vieme. No prosím nechcite odo mňa aby som sa zapojil do tejto nezmyselnej témy, ktorá podľa môjho názoru zahmlieva väčšie problémy, ktoré si našu pozornosť vyžadujú. Uvažujme o tom