Založ si blog

Prečo pôjdem voliť?

Moja stará mama považuje možnosť voliť za niečo čo je veľmi dôležité v jej živote. My neskôr narodení to považujeme za to čo nás skôr obťažuje ako napĺňa. Takto som to chápal aj ja. A preto som niektoré voľby elegantne ignoroval, mysliac si že mojím hlasom sa nič nezmení. Čím som starší tým viac nad tým uvažujem. A dospel som k názoru, že pôjdem voliť. Nie preto, že niečo zmením, ale preto aby som sa budúcim generáciám pozrel do očí a povedal: Ja som urobil, čo som urobiť mohol. A tento postoj často chýba. Uvažujme o tom: Urobil som všetko čo bolo v mojich silách???

Tomu sa povie byť v balíku

27.03.2019

Stále počúvame o tom, že koho máme voliť, kto bude lepší, kto je transparentnejší. Tak som si to pozrel . Viac ako 2 milióny EUR sa minulo na to aby sme si pri cestách prečítali jednoduché myšlienky jednoduchých ľudí. Prečo nik nespravil gesto hodné človeka. Prečo z transparentného účtu nepodporili niekoho kto to potrebuje viac ako oni. Prečo egoisticky hľadeli len na [...]

Dnes ešte jeden

22.03.2019

Odkedy sme sa stali samostatným národom získali sme veľa ale aj stratili. Stratili sme sa vo svojich malichernostiach. Prečo? Pretože sme zabudli premýšľať. Zabudli sme sa pozerať dopredu, zabudli sme sa pozerať jedným smerom. Začali sme hľadieť do zrkadiel egoizmu kde vidíme len seba. A ako som na to prišiel. Jednoducho. Premýšľame keď demokraticky volíme? Myslím že nie [...]

Zvláštne

22.03.2019

Nevadí nám liberalizmus a tá čo nás chce viesť nás klame. Nevadí nám klamstvo a predsa si myslíme že progresívne klamstvo to vyrieši Nevadí nám pes v reštaurácii a hnus s celej Európy je v poriadku Nevadia nám kostoly ale vadia komentáre farárov Vadí nám rodina a podporujeme LGBT. Vadí nám klamstvo a volíme si toho koho nepoznáme. Vadí nám všetko a predsa sme [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32563x
Priemerná čítanosť článkov: 2035x

Autor blogu

Kategórie