Založ si blog

Archív: február, 2014

Naozaj sme bez viny? ?? ?

Prezidentská kampaň pomaly a isto začína naberať na obrátkach. Ako to viem? Začína sa vyťahovať pomaly a isto „rôzna špina“ na každého kto by mohol zamiešať karty. Ježiš Kristus raz povedal: Kto je bez viny, nech prvý hodí kameň. A nik z nás nie je dokonalý. Ani jeden kandidát na hlavu tohto štátu nie je bez viny. Ale to mi vôbec nevadí. Veď sú ľudia a […]

Pokračovanie článku

Prečo musel odísť? ??

Kauza okolo arcibiskupa Bezáka patrí podľa môjho názoru medzi tie, ktoré výrazne poškodili meno katolíckej cirkvi na Slovensku. Množstvo vyjadrení vrcholných predstaviteľov cirkvi smeruje ku konštatovaniu, že vo svojom vnútri je cirkev rozdelená. Presadzujú sa vlastné záujmy a postoje a bežný obyčajný veriaci sa pýta: Prečo je to tak? Odpoveď je jednoduchá. Cirkev na […]

Pokračovanie článku

Chcem robiť vedu

Mám dostatočné a adekvátne vzdelanie.. Mám publikačnú činnosť. Mám monografie a články v zahraničí. A predsa nemôžem robiť vedu. Mojou úlohou je vypísať kvantum papierov len preto, aby som dostal pár Euro a zaplatil hypotéku. A predsa mám sen. Študovať a to čo naštudujem odovzdať tým, ktorí sa chcú vzdelávať. Neexistujú hlúpi študenti, ale slabí pedagógovia. […]

Pokračovanie článku

Prečo pôjdem voliť?

Moja stará mama považuje možnosť voliť za niečo čo je veľmi dôležité v jej živote. My neskôr narodení to považujeme za to čo nás skôr obťažuje ako napĺňa. Takto som to chápal aj ja. A preto som niektoré voľby elegantne ignoroval, mysliac si že mojím hlasom sa nič nezmení. Čím som starší tým viac nad tým uvažujem. A dospel som k názoru, že pôjdem voliť. Nie […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32654x
Priemerná čítanosť článkov: 2041x

Autor blogu

Kategórie